maanantai 2. maaliskuuta 2009

vaatteita, joille exäni nauroi, osa1


Kun ei ole aivan varma, onko nyt vetänyt päälleen jotain tolkutonta, kannattaa etsiä reaktiota exältä. Niiden ei enää tarvitse valehdella tykkäävänsä sun lohenpunaisesta vintage bubble dressistä kun olette jo kertaalleen eronneet.

Tykkäsin aivan tolkuttomasti tästä pussimallisesta Dr.Denimin flanelitakista. Exä tuli käymään ja hämmästeli ihan rehellisesti, miksi oon pukeutunut karjakoksi. Hetken meinasin jotta näytän luultavasti mummoni tapetulta sohvalta, mutta sitten muistin, että exästä erotaan, koska se on ihan urpo, eikä tajua mua yhtään ja jatkoin lämpimän lempparin käyttöä ihan julkisestikin.

Sitäpaitsi sama mies on tunnetusti nauranut mun Chloen laukulle (eikä se edes tiennyt, mitä sellanen säkki maksaa, eli ei edes pilkannut hämärtynyttä todellisuudentajuani vaan pelkkää laukkua sellaisenaan), mahtaville haaremihousuille ja vintage mokkasolkibootseille, eli se ei siis todellakaan tajua mitään. Vaikka muuten ihan mukava poika onkin.

1 kommentti:

Jen-ska kirjoitti...

Haha <3

mun mies pyörittelee aina silmiänsä mun asuille mut ihan sillee kaikella lämmöllä :)