maanantai 5. lokakuuta 2009

takaisin menneisyyteen, osa2

Leffa purkissa ja nyt olen sitten "työtön", eli vailla kokopäiväistä oman alan duunia. Kaikenlaista muuta pikkuhommaa ja irtokeikkaa näyttää saavan juuri ja juuri räävittyä kasaan eli eiköhän tässä elellä jotenkuten lopuvuosi ja muutama viikko kuvausten jälkeen oon jo melkein puhekykyinen ja ulkona punkastakin.

Kamalinta tilanteessa on se, että tilillä on nyt lupsakkaasti rahaa, jota en kuitenkaan anaalisena nihkeilijänä uskalla törsätä aivan samantien, ennenkuin oon täysin varma, mitä meinaan seuraavaksi ryhtyä säätämään. Kouluun tekisi salaa mieli, ja se tarkoittaa sitten siirtymistä säästölinjalle.



Ei yhtään auta, että Campbellin kengät vainoaa mua jo unissanikin. Jos syön ensi kuun ajan vaikka vanhoja kenkiäni, niin eiköhän näihin löytyisi varaa? Voisi perustella silläkin järkipäätöksellä, ettei tarttis heti ostaa uusia vaatteita, mun vanhat mustat kulttuuritanttisäkit sais tarpeeksi uutta elämää näistä.


Yritän tässä kun aikaa on käydä taas vaatekaappia tyhjentämään. Huuto.nettiin vaan. Heti kun saan siis aikaiseksi. Olisi esim All Saintsin prätkärotsi turhana nurkassa sekä Diesel Black Goldin farkkurotsi. Jollakulla muulla on varmasti käyttöä?

Ei kommentteja: