perjantai 27. marraskuuta 2009

a sensitive touch

Olen köyhä. Couperosaihoni alkoi näyttää vanhalta satulalaukulta joten tein hätäratkaisun ja napsin omasta kuormasta eli lainasin sponssituotetta työpakistani. Aiemmin olen pitäytynyt Ole Henrikssenissä ja Dermalogicassa. Ja vaikka suurin osa naamamömmöistäni tulee samoista paikoista varmasti tulevaisuudessakin, niin tämä Lumenen Sensitive touch -seerumi jää kyllä oman ihon kestotuotteeksi talvisin. Hinta-laatu suhde on nääs aivan voittamaton, poskien ärtynyt punoitus lakkasi kahdessa päivässä ja sitäpaitsi se tuoksuu ulkona kuivatuilta, vastapestyiltä lakanoilta. Tippa poskille aamuin illoin kosteusvoiteen alle, imeytyy sekunnissa. Ihanaa.

2 kommenttia:

Sugar Kane kirjoitti...

Hei hyvä kun muistutit tästä tuotteesta, omatkin poskipääni kränäävät talvisin.

Mä olen - persaukisena myös- löytänyt apua ärtymiseen myös apteekin sarjoista: Vichyllä on ihana,ravitseva ja rauhoittava voide, ei liian rakas mut tosi kosteuttava (en muista nimeä), ja Aco-sarjan punaisessa puhdistusvaahdossa on asetyylihappoa, joka on mulla rauhoittanut tulehtuvat näppylät paremmin kuin mikään ikinä. (Puhdistusaine on tarkoitettu normali/sekaiholle, mut mulla se toimii tarpeeksi kosteuttavan voiteen kanssa kuivalla ja hilseilevälläkin iholla tosi hyvin!)

sugarfrosted kirjoitti...

Acoa tuli kokeiltua vuosi sitten. Apteekistahan saa yleensä parhaat perustuotteet. Vuosien kotikemiallisten testien jälkeen kumminkin pakko todeta että dermalogica raikastaa naamaa ja mieltä :)