keskiviikko 13. tammikuuta 2010

stockholm calling


On ihmisellä ongelmat. Löysin kaapista lipukkeen, jolla su-ke välisenä aikana pääsisi 2-4 henkeä Tukholmaan ja takaisin Viikkarilla B-hytissä hintaa 8e/henki. Siis päivä Tukholmassa. Ongelman ydin on nimenomaan se 2 henkeä minimi. Itsehän pääsen mukavasti luikkimaan töistä sunnuntailähdölle mutta mistä nyt mulle kaveriksi työtön/opiskelija/muu lusmu jonka ei tartte viettää maanantaita töissä?

Huokaus. Tukholman butiikit. Niin lähellä, silti niin kaukana.

Omaisuuttani jaossa huuto.netissä. Ole kiltti ja anna minulle rahaa.

1 kommentti:

Eveliina kirjoitti...

mä voisin muuten lähtee kaveriksi mutta olen jo lähössä sinne bloggariristeilylle ja budjetti kyllä menee sit siihen... mutta hei, käyppä osallistumassa mun laukkuarvontaan (jos et ole jo käynyt).

-p-
http://anotherfabday.blogspot.com