keskiviikko 25. helmikuuta 2009

anna mun mennä

3 lempipaikkaani koko maailmassa:


1. Lontoo nyt kokonaisuudessaan, mutta entisestä kämpästäni kävelymatkan päässä sijaitseva Queen Maryn ruusupuutarha oli ennen ehdoton suosikkipaikkani istua teetermoksen ja kirjan kanssa. Ja juuri tämä kyseinen penkki. Tosin sen jälkeen kun ruttuinen itsensäpaljastaja (hetken luulin, että sillä oli beige sadetakki päällä.. wtf??) päätti tuolla kohtaa totaalisesti torpedoida mun lukusession, lakkasin käymästä. Yöksis?

2. Coyacanin alue Mexico Cityssä. Fridan koti! Ihanaa ruokaa! Kirkkaanvärisiä taloja! Aivan ihana paikka.

3. Norja, ja varsinkin Bergeniä ympäröivä seutu. Kun ottaa rinkan ja painuu vuonoille saa oikeasti olla omassa rauhassa.


Seuraavana unelmien matkakohteiden listalla ehdottomasti Nootka Island Brittiläisessä Kolumbiassa, Alaskasta kivenheitto etelään. Kuvassa Brooks Lagoon: läpitunkematonta erämaata, ei ihmisiä, ei teitä. Paljon valaita ja isoja puita. Täytyy tunnustaa, että mä olen tasan luontoihminen. Vaikka kaupungissa viihdynkin niin mua ei millään haittaa tulla heitetyksi umpirämeikköön kerran vuodessa. Noi maisemat laittaa elämässä asiat oikeaan arvojärjestykseen nopeasti. Istun illat Google Earthin ääressä ja tujotan kartalta paikkoja, joihin en pääse vielä pitkään aikaan..

Minne lähtisit jos taivas olisi rajana?

Ei kommentteja: